Les xarxes socials tenen molta importància a l’hora de promocionar la teva agència immobiliària. A api.cat et donem uns consells per portar una de les xarxes socials més en auge: Pinterest.
Dins de les tendències en xarxes socials i internet sobre el creixement de la navegació a internet a través de l’Smartphone i les xarxes socials es consulten, sobretot, a través del mòbil, ja coneixes els consells bàsics per a Facebook, twitter i linkedin. Avui et portem els consells bàsics perquè sàpigues com funciona Pinterest perquè puguis mostrar les teves pisos de Sabadell.
Què és Pinterest?
Pels que no conegueu Pinterest és una xarxa social 100% visual. Pinterest es forma de les paraules “marca” i “interest”, és a dir, mostrar i marcar els teus interessos. A través dels boards, carpetes gràfiques classifiques i guardes tots els teus interessos, dit d’una altra manera, marques totes aquelles fotos que representi tot allò que t’agradi o vulguis compartir amb els teus seguidors.
Pinterest per immobiliaris
Et preguntaràs com Pinterest et pot ajudar a promocionar els teus immobles. Fàcil, ja t’hem parlat de la importància de la bona qualitat de les fotografies per atreure l’atenció dels possibles compradors i Pinterest és fotografia. Si ja et diem que els usuaris d’aquesta xarxa social són actius i generen trànsit a les nostres webs. Veuràs que pots pujar els teus immobles a Pinterest i en la descripció enllaçar les pàgines d’informació de l’immoble a la fotografia.
Pinterest té un públic majoritàriament femení d’entre 25 i 34 anys. Aquestes es fixen més en detalls que els homes no tenen tant en compte a l’hora de comprar o llogar un pis a Mataró.
Consells per crear el teu Pinterest immobiliari
- La Classificació d’interessos: Com API t’interessen bàsicament dos: Decoració i Llar i l’apartat d’Arquitectura.
- Crear taulers dels serveis que ofereixes: Si ets una immobiliària especialitzada en lloguer seria bo que tinguessis taulers de lloguer amb tots els tipus d’immobles que ofereixes: Lloguer de vacances i / o Lloguer de pisos, …
- Cerca títols atractius per atraure seguidors però a la vegada descriptius.
- Imatges que cridin l’atenció i de bona qualitat.
- Utilitza els Pins de Lloc: Aquesta opció et permet afegir informació del lloc on es troben els immobles i és una bona manera d’atreure clients que pertanyen a una altra ciutat o són estrangers perquè coneguin la seva nova ubicació.
- Utilitza vídeos: Pinterest també et permet afegir vídeos, així que si tens vídeos promocionals de les teves immobles també els pots incloure en aquesta xarxa social.
Utilitzes ja Pinterest? Et funciona per promoure els teus immobles? Explica’ns la teva experiència amb Pinterest.
Foto 1: Pinterest